Navigatie

 

Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op, wij beantwoorden uw vraag meestal binnen een half uur. U kunt ons uiteraard ook bellen: +31 (0)13 822 5953

Minimum bestelbedrag?

Wij hanteren een minimum besteedbedrag van € 5,00 (excl verzendkosten en eventuele betaalkosten)

Hebben jullie een showroom?

Wij hebben geen showroom of fysieke winkel; enkel een magazijn. Afhalen/bezichtigen is altijd mogelijk (na afspraak) op onderstaand adres. Houdt u er svp rekening mee dat veel meubelen ongemonteerd geleverd worden. Wij halen graag een paneel voor u uit de doos zodat u de kwaliteit kunt beoordelen.

Ik heb geen bestelbevestiging met betalingsgegevens ontvangen. Wat nu?

Het mailtje is waarschijnlijk in uw spambox beland of u heeft uw email-adres foutief ingevoerd. Neem svp contact met ons op.

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling betalen via iDEAL, Bancontact/Mister Cash, PayPal, Creditcard, Sofortbanking, vooraf overmaken via je bank of contant bij afhalen in ons magazijn te Oisterwijk. (In ons magazijn hebben wij géén pin). Afhalen e/o bezoeken altijd na afspraak. Notabene: Wij verzenden niet onder rembours.

Contant bij afhalen in magazijn: gratis
Overmaking per bank: gratis
Transactiekosten iDEAL: gratis
Transactiekosten Paypal: 3,4% per transactie. 
Transactiekosten Bancontact/Mister Cash: gratis.
Transactiekosten Creditcard (tot € 1000,-): 2,8% per transactie (. 
Transactiekosten SofortBanking / DIRECTebanking: € 1,9% per transactie.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:
Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 75,- , Is uw bestelbedrag lager dan berekenen wij € 4,95 verzendkosten.
België:

Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 75,- , Is uw bestelbedrag lager dan berekenen wij € 6,95 verzendkosten.
Luxemburg:
Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 150,- , Is uw bestelbedrag lager dan berekenen wij € 9,95 verzendkosten.
Duitsland:
Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 150,- , Is uw bestelbedrag lager dan berekenen wij € 9,95 verzendkosten.

Alle bestellingen worden standaard verzonden via DPD of PostNL.
Alfemo slaapkamers worden per pallet verzonden of aan huis bezorgd door onze transporteur.
Bij pakketpost via DPD ontvangt u via de e-mail een Track & Trace code waarmee u het pakket kunt traceren.
Bij palletzendingen (Alfemo meubelen) nemen wij contact met u op voor leveringsdatum.

Wat is de levertijd?

Bestellingen gedaan (ma t/m vrij) vóór 15:00 uur worden direct verwerkt en verzonden. De levering in Nederland en Belgié vindt doorgaans de dag na verzending plaats; DPD levert óók op zaterdag. Het is niet mogelijk om u 100% garantie te geven omdat wij afhankelijk zijn/blijven van DPD/PostNL. In enkele gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten vertraging oplopen. 

Wij verzenden niet op zaterdag, zondag en nationale feestdagen. Mochten wij, om wat voor reden dan ook, op een andere 'normale' verzenddag niet verzenden dan vindt u dit altijd terug op de homepage van onze site.

​Indien uw bestelling een artikel bevat waarbij staat aangegeven dat het niet voorradig is dan wachten wij met verzenden tot ook dit artikel leverbaar is. Disneykamers is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport; dit ligt in handen van DPD. Onze voorraad is erg groot maar wisselt steeds. Indien een artikel is uitverkocht ziet u de verwachte levertijd bij het artikel staan. De dagen zijn aangeduid in werkdagen en ruim genomen. Mocht een artikel door bepaalde reden een langere levertijd kennen dan nemen wij altijd contact met u op. Uiteraard mag u ons vooraf altijd telefonisch of per email benaderen om te informeren naar de voorraad.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Via e-mail wordt u door DPD op de hoogte gehouden van de status van de zending. Op de dag van aflevering ontvangt u een mailtje met daarin een verwacht tijdstip van aflevering.

Ik was niet thuis op het moment van levering, wat nu?

Er vindt één afleverpoging plaats door DPD. Indien u niet thuis was bij aflevering wordt uw pakketje nog dezelfde dag naar de dichtstbijzijnde parcelshop in  gebracht. U ontvangt het adres hiervan in uw mailbox. U kunt het pakket dan afhalen op een tijdstip dat u schikt (en het pick-up point open is). Vergeet u niet om een legitimatiebewijs mee te nemen. 

Monteren jullie ook kamers e/o meubelen?

Nee, de meubelen/kamers worden ongemonteerd geleverd. U dient deze zelf te monteren. Het is belangrijk dat u voor montage de onderdelen controleert op mogelijke schade. Mocht deze onverhoopt aanwezig zijn dan dient u dit binnen 3 dagen (na ontvangst van de goederen) aan ons door te geven.

         Wat moet er nog worden gemonteerd indien een kinderfiets 85% afgemonteerd wordt geleverd?
         Dit houdt in, dat het stuur, voorwiel, voorspatbord, zadel en trappers nog afgemonteerd dienen te worden  

Kunnen jullie de bestelling als cadeau inpakken?

Nee, wij hebben geen inpakservice. Dit doen wij bewust zodat u de artikelen direct na binnenkomst kunt controleren op juistheid van uw bestelling, mogelijke onvolkomenheden e/o (fabrieks)fouten. UIteraard is het wel mogelijk om een rol geschenkpapier bij te bestellen in onze webwinkel zodat u uw cadeau zelf kunt inpakken nadat u uw bestelling heeft gecontroleerd.

Hoe werkt retourneren?

Wanneer u toch niet tevreden bent over het bestelde product, kunt u het product binnen 14 dagen retourneren. U kunt hiervoor het formulier invullen dat u vindt onder het kopje 'retourneren'. Het pakket graag voorzien van uw factuur. Het product dient ongebruikt en in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Gelieve artikelen in omdoos te verpakken zodat beschadigingen worden voorkomen. Géén originele productdozen beplakken met stickers. Notabene: matrassen waarvan de verpakking is verwijderd worden NIET retour genomen.

Kosten voor het retour sturen van artikelen zijn voor rekening van de koper. Wanneer wij uw bestelling in goede staat retour heb ontvangen, zal binnen 7 dagen het betaalde bedrag teruggestort worden op het rekeningnummer waarvan de betaling werd gedaan.

Retouradres:
Bodo Wooden Toys 
Sprendlingenstraat 22
NL - 5061KN Oisterwijk

Tel: 0031 (0)13 822 595 3 

Emailadres: info@disneykamers.nl

 

 

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Volg Disneykamers.nl

Volg/Like ons en
win fantastische prijzen.

Aanbieding

© 2014 - 2018 Disneykamers | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel