• Lorem ipsum
FAQ
Bestellen
Hoe vind ik het juiste product?

Er zijn meerdere mogelijkheden om een product te vinden:

- Bekijk de categorieën in het menu aan de bovenzijde; Bij 'personages' vind je alle artikelen gerangschikt op personage. Ben je op bv op zoek naar Lilo en Stitch artikelen dan klik je op het tabblad 'Lilo en Stitch' en je krijgt een compleet overzicht van alle Lilo en Stitch artikelen in onze collectie. Alle overige tabbladen in het menu verwijzen naar 'gemengde' producten. Indien u bv op zoek bent naar een vloerkleed dan klikt u op het tabblad 'kinderkamers en inrichting' en vervolgens op het tabblad 'vloerkleden'. U ziet dan een compleet overzicht van alle vloerkleden van alle licenties.

- Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. Je kunt zoeken op productnaam, omschrijving, EAN-code of productnummer. 

Twijfel je tussen verschillende artikelen, of heb je advies nodig bij je aankoop? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Hoe plaats ik een bestelling?

Ga naar het product van je keuze.

Kies eerst, indien mogelijk, de juiste maat of uitvoering en klik vervolgens op de paarse button 'toevoegen aan winkelwagen'. Het product is dan toegevoegd aan de winkelwagen. Dit kunt u verifiëren door rechtsboven in de donker paarse balk op het winkelwagentje te klikken. Je kunt vervolgens kiezen voor de optie 'naar de kassa' of 'verder winkelen'.

Heb je alle gewenste artikelen in de winkelwagen dan kun je de inhoud van je winkelwagen bekijken door rechtsboven op de winkelwagen te klikken in de donker paarse balk.

Vul als je bestelling compleet is je gegevens in en doorloop de stappen. Je voert je gegevens invoeren in zoals e-mailadres factuuradres en bezorgadres. Vervolgens is er de optie om een bestelling af te komen halen in ons magazijn (altijd van ma t/m vrij tussen 12:00 - 15:00 uur) en de betaaloptie.

Wanneer je je gegevens hebt ingevuld en je betaalmethode hebt gekozen, kun je op de button 'order plaatsen en betalen' klikken om de bestelling af te ronden.

Nadat je je bestelling hebt geplaatst ontvangt je een orderbevestiging op het e-mailadres dat je tijdens het bestellen hebt ingevuld. Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Controleer dan je ongewenste mail of spambox. Nog steeds niets? Neem dan contact op met de klantenservice.

Let op: het minimum orderbedrag is € 5,00.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, vragen wij je z.s.m. een mail te sturen naar [email protected] of direct telefonisch met ons contact op te nemen. Zorg dat je ‘annuleren’ duidelijk in de onderwerpsregel plaatst, dan kunnen wij dit zo spoedig mogelijk verwerken. Indien een bestelling eenmaal is verstuurd kan deze niet meer worden gewijzigd/geannuleerd (retour zending na ontvangst is natuurlijk wél mogelijk).

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Het is natuurlijk mogelijk dat je in al je enthousiasme een typ-fout in e-mailadres hebt gemaakt. Ook is de kans aanwezig dat onze berichtgeving als spam wordt gezien en dat de orderbevestiging in je ongewenste e-mail map is terechtgekomen. Mocht dit het geval zijn dan kan je ons bereiken via e-mail of telefoon om het zo spoedig mogelijk op te lossen. 

Worden mijn gegevens veilig behandeld?

Jazeker, in onze Privacy Policy gaan wij heel nauwkeurig met jouw privacy om. Mochten er onverhoopt toch nog onbeantwoorde vragen zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Krijg ik een traceercode van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling met onze bezorgpartners DPD (pakketten) of PostNL (brievenbuspakket) wordt verzonden, dan krijg je per e-mail een traceercode van je bestelling. Dit betreft geautomatiseerde mailtjes dus deze kunnen in de spambox belanden.

Moet ik verzendkosten betalen?

Nederland:
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 75,- is de verzending binnen Nederland geheel gratis!
Voor bestellingen met een lagere orderwaarde, dan wordt er € 5,95 verzendkosten in rekening gebracht. 

België: 
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 75,- is de verzending binnen België geheel gratis!
Voor bestellingen met een lagere orderwaarde, dan wordt er € 8,50 verzendkosten in rekening gebracht. 

Duitsland:
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 100,- is de verzending binnen Duitsland geheel gratis!
Voor bestellingen met een lagere orderwaarde, dan wordt er € 8,50 verzendkosten in rekening gebracht. 

Luxemburg:
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 150,- is de verzending binnen Luxemburg geheel gratis!
Voor bestellingen met een lagere orderwaarde, dan wordt er € 12,50 verzendkosten in rekening gebracht. 

Frankrijk:
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 150,- is de verzending binnen Frankrijk geheel gratis!
Voor bestellingen met een lagere orderwaarde, dan wordt er € 12,50 verzendkosten in rekening gebracht. 


Wat is mijn ordernummer?

Het ordernummer vind je eenvoudig bij je orderbevestiging of in je account. Het nummer begint met ORD waarop 5 cijfers volgen. Om je zo spoedig en correct mogelijk van dienst te zijn, zorg dan dat je dit ordernummer bij de hand hebt wanneer je contact met ons opneemt. Ook voor contact via de mail vragen wij je altijd het ordernummer te vermelden voor een zo spoedig mogelijke reactie.

Betalen
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Het is mogelijk om te betalen met de volgende methodes:

  • iDEAL
  • Bankoverschrijving
  • Bancontact
  • Belfius
  • KBC
  • Maestro
  • MasterCard
  • American Express
  • PayPal
Mijn betaling mislukt of wordt geweigerd, wat kan ik hier aan doen?

Om je zo snel mogelijk hierbij te helpen, kun je het beste telefonisch contact met onze klantenservice opnemen. Na kantooruren kun je ons eenvoudig een app bericht of e-mail sturen met de melding van het probleem. 

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Na de bestelling ontvang je de orderbevestiging, dit is tevens je factuur.

Hebben jullie ook kortingsacties?

Wij hebben regelmatig acties, aanbiedingen en kortingen! Houd onze social media in de gaten om als eerste te weten wat er aan gaat komen. Het gehele overzicht van de lopende acties vind je op onze uitverkoop pagina in de navigatiebalk.


Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

De kortingscode kun je toepassen onder het overzicht van je winkelwagen inhoud. Heb je deze gemist en heb je al je gegevens al ingevuld? Geen probleem, je kunt de kortingscode ook toepassen tijdens het kiezen van je gewenste betaalmethode. Het zou zonde zijn om dat natuurlijk te missen.

Levertijd en Bezorgen
Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen gedaan (ma t/m vrij) vóór 15:00 uur worden direct verwerkt en verzonden. DPD komt doorgaans rond 15:00 uur de pakketten afhalen in ons magazijn. Bij extreme drukte óf bij een vroegere afhaling door DPD kan het (sporadisch) voorkomen dat uw bestelling een dag later wordt verstuurd.

De levering in Nederland en België vindt doorgaans de dag na verzending plaats; DPD levert óók op zaterdag. Het is nooit mogelijk om u 100% garantie te geven omdat wij afhankelijk zijn/blijven van DPD/PostNL. In enkele gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten vertraging oplopen. Via e-mail wordt u door DPD op de hoogte gehouden van de status van de zending. Op de dag van aflevering ontvangt u een mailtje met daarin een verwacht tijdstip van de bezorging.

Wij verzenden niet op zaterdag, zondag en nationale feestdagen. Mochten wij, om wat voor reden dan ook, op een andere 'normale' verzenddag niet verzenden dan vindt u dit altijd terug op de homepage van onze site.

​Indien uw bestelling een artikel bevat waarbij staat aangegeven dat het niet voorradig is dan wachten wij met verzenden tot ook dit artikel leverbaar is. Disneykamers is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport; dit ligt in handen van de vervoerder. Onze voorraad is erg groot maar wisselt steeds. Indien een artikel is uitverkocht ziet u de verwachte levertijd bij het artikel staan. De dagen zijn aangeduid in werkdagen en ruim genomen. Mocht een artikel door bepaalde reden een langere levertijd kennen dan nemen wij altijd contact met u op. Uiteraard mag u ons vooraf altijd telefonisch of per email benaderen om te informeren naar de voorraad. De voorraad staat ook bij de artikelen indien deze lager is dan 3 stuks. Ziet u niets staan? Dan is onze voorraad groter dan 3 stuks.

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra de bestelling wordt verzonden, ontvang je een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van de diverse bezorgdiensten. Dit geldt ook voor brievenbuspost die altijd met Track and Trace wordt verstuurd. Daar het geautomatiseerde mailtjes betreft adviseren wij om ook de spambox in de gaten te houden.

Mijn pakket is niet aangekomen, wat nu?

Neem dan direct contact met ons op, wij zullen het tot de bodem uitzoeken waar het mis is gegaan en proberen je bestelling alsnog zo snel mogelijk bij je geleverd te krijgen. 

Op dit moment is het bekend dat PostNL brievenbuspost als zijnde 'afgeleverd' meldt daar dit nog niet het geval is. Wij adviseren je om nog 2 tot 3 werkdagen te wachten. Meestal ligt het een paar dagen later gewoon in de brievenbus. Vergeet ook niet om even te informeren bij de buren.
Heb je na 3 werkdagen nog niets ontvangen neem dan contact met ons op.

DPD chauffeurs leven onder tijdsdruk. Wij verzenden, tenzij anders door de klant aangegeven, altijd naar het huisadres. Soms redt een DPD chauffeur het niet om alle pakketten thuis af te leveren en gaat het naar de parcel-shop. Misschien goed om te weten dat een DPD chauffeur krap 52 seconden heeft om zijn auto stil te zetten, je pakket uit de auto te pakken, af te geven, en weer in de auto moet zitten. Dat is ook de reden dat een chauffeur nooit minutenlang op je wacht bij de voordeur na aangebeld te hebben; de rijtijden laten dit helaas niet toe.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Dit is natuurlijk verre van de bedoeling en komt gelukkig vrijwel nooit voor. Mocht het toch onverhoopt voorkomen, dan ontvangen we graag een foto van het foutieve artikel. U kunt dit doen als reply op de door jou ontvangen orderbevestiging zodat wij gelijk je ordernummer hebben. Vanzelfsprekend zullen wij je dan alsnog het juiste artikel opsturen.

Wat als ik mijn bestelling niet in ontvangst kan nemen?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan zal de bezorgdienst het automatisch naar een parcel-shop brengen bij jou in de buurt. DPD zal je hierover per e-mail informeren. Check ook altijd je spambox voor berichtgevingen van DPD.

Het is ook altijd mogelijk om in het e-mailbericht, dat je van DPD ontvangt op de avond dat je bestelling bij ons is afgehaald, een afleveradres te wijzigen of een afleverdatum aan te passen. 

Let op: alle bestellingen worden verzekerd door ons verzonden. Indien je een 'neerzettoestemming' geeft aan DPD vervalt de verzekering en ben je zelf aansprakelijk voor kwijtraken van het pakket. Wij adviseren dan ook om géén 'neerzettoestemming' te geven. Je kunt het dan beter afhalen in de parcel-shop en loopt zo geen enkel risico.

Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Indien je een pre-order artikel bijbesteld word je bestelling altijd in 1 x verstuurd en wachten wij met verzenden tot ook dat artikel binnen is gekomen in ons magazijn. De verwachte levertijd vind je terug bij het pre-order artikel.

Retourneren
Hoe werkt retourneren?

Wanneer u toch niet tevreden bent over uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen (na ontvangst) retourneren. Het retour-pakket graag voorzien van de factuur zodat wij uw gegevens direct bij de hand hebben. De reden waarom u wilt retourneren is niet verplicht maar natuurlijk vinden wij het wel fijn om te weten.

Producten dienen ongebruikt en in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Gelieve artikelen in 'omdoos' te verpakken zodat beschadigingen worden voorkomen. Géén originele product-dozen beplakken met stickers. Notabene: matrassen waarvan de verpakking is verwijderd worden NIET retour genomen.

Kosten voor het retour sturen van artikelen zijn voor rekening van de koper. Wanneer wij uw bestelling in goede staat retour heb ontvangen, zal binnen 7 dagen het betaalde bedrag teruggestort worden op het rekeningnummer waarvan de betaling werd gedaan.

Retouradres:
Disneykamers 
Sprendlingenstraat 22
NL - 5061KN Oisterwijk

Tel: +31 6 339 229 88 

E-mailadres: [email protected]

 

Klachten
Hoe kan ik een klacht indienen?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de door ons verrichtte diensten of geleverde producten. Niet alleen voor jou als consument, maar ook voor ons omdat kwaliteit en service onze belangrijkste kernwaarden zijn. Behalve het verzorgen van een unieke collectie en aanbod, staat een goede service, communicatie en klantvriendelijkheid altijd voorop. Daarom vragen wij je vriendelijk om de klacht of opmerking via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven, dit kan naar [email protected] met als onderwerp Klacht samen met vermelding van je ordernummer en foto's. Wij zullen je vervolgens binnen 24 uur antwoorden (m.u.v. het weekend).

Contact
Op welke manier kan ik contact opnemen?

Wij zijn zowel via telefoon, whatsapp als per e-mail te bereiken.
E-mail: [email protected]
Telefoon en WhatsApp: +31 6 339 229 88.

Het kan voorkomen dat wij niet in de gelegenheid zijn om de telefoon op te nemen. Stuur ons dan een WhatsApp bericht of e-mail en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wat zijn de openingstijden?

Onze webshop is 24/7 geopend. 

Wij hebben geen showroom of fysieke winkel; enkel een magazijn. U kunt bestellingen afhalen in de receptie, na afspraak, van maandag t/m vrijdag tussen 12:00 - 15:00 uur.  Het magazijn is niet toegankelijk voor publiek.

Vrijblijvend bezichtigen van artikelen is altijd mogelijk. Plaats de bestelling in de webshop en kies voor de optie 'betalen bij afhalen in magazijn'. Wij zorgen er dan voor dat de artikelen voor u klaar staan in de receptie en u kunt ter plekke beslissen wat u wel of niet mee wilt nemen.

Duurzame verzending
Verzenddozen hergebruiken!

Wij gebruiken al jaren hergebruikte dozen voor verzending van onze pakketten. Niks nieuws voor ons, waarom altijd maar nieuwe dozen kopen? Soms ontkomen we er niet aan, maar we proberen zo vaak mogelijk een gebruikte doos in te zetten voor verzending. Goed voor het milieu! Hiermee besparen we vele bomen die voor dit doel gekapt worden elk jaar.

Groene bezorging door DPD transportdienst

Wij gebruiken DPD voor het bezorgen van pakketten tot de consument. We hebben DPD hier voor gekozen met de volgende reden: DPD is de enige pakketservice in Nederland die kosteloos al haar pakketten CO2-neutraal laat vervoeren. Dit doen zij door CO2-uitstoot te reduceren en te compenseren.

Algemene vragen
Hebben jullie een showroom?

Wij hebben geen showroom of fysieke winkel; enkel een magazijn. Afhalen e/o vrijblijvend bezichtigen is altijd mogelijk. Plaats de bestelling in de webshop en kies voor de optie 'betalen bij afhalen in magazijn'. Wij zorgen er dan voor dat het voor u klaar staat in de receptie en u kunt ter plekke beslissen wat u wel of niet mee wilt nemen.
Het magazijn is niet toegankelijk voor publiek.

Monteren jullie ook kamers/meubels?

Nee, de meubelen/kamers worden ongemonteerd geleverd. Je dient deze zelf te monteren. Monteren is erg eenvoudig met de bijgeleverd bouwhandleiding. Het is belangrijk dat je voor montage de onderdelen controleert op mogelijke schade. Mocht deze onverhoopt aanwezig zijn dan dien je dit binnen 2 dagen (na ontvangst van de goederen) aan ons door te geven. 

Kunnen jullie de bestelling als cadeau inpakken?

Nee, wij hebben geen inpakservice. Dit doen wij bewust zodat u de artikelen direct na binnenkomst kunt controleren op juistheid van uw bestelling, mogelijke onvolkomenheden e/o (fabrieks)fouten.

Wat betekent het FSC logo bij afbeeldingen?

Het FSC-logo op een product betekent dat het materiaal afkomstig is uit verantwoord beheerde bossen. Dit geldt voor álle producten die uit een bos kunnen komen, naast hout en papier bijvoorbeeld ook rubber, houtskool of bamboe.

Wat betekent 'BPA vrij' bij kunststof producten?

Producten die BPA-vrij zijn , bevatten geen sporen van Bisfenol-A . Omdat de zorgen over de veiligheid van BPA en het vermogen ervan om in voedingsmiddelen en dranken terecht te komen zijn toegenomen, hebben veel fabrikanten zich ertoe verbonden BPA-vrije producten te maken.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden